Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

Ota Tvrdoň
O Kelečském létání
Tato stránka je internetovým zpracováním stejnojmenné brožury,
vydané Městským úřadem v Kelči v říjnu 2001
Kvůli většímu rozsahu brožury je internetová verze
rozdělena do čtyř částí, jimiž jsou:

Předválečné období
Po roce 1945
Používaná letadla
Fotogalerie
 

Stránka

Josef Švébiš na kluzáku Přerov, okolo r.1930

Josef Švébiš na kluzáku Přerov, okolo r.1930

První letadlo postavené v Kelči, kluzák typ Přerov pokřtěný Kelč, r. 1934

První letadlo postavené v Kelči, kluzák typ Přerov pokřtěný Kelč, r. 1934

Karel Švébiš a Karel Vinklar u kormidla rozestavěného větroně H 17

Karel Švébiš a Karel Vinklar u kormidla rozestavěného větroně H 17

Zleva: Karel Vinklar a Karel Švébiš - s rozestavěným větroněm H 17

Zleva: Karel Vinklar a Karel Švébiš - s rozestavěným větroněm H 17

Před startem větroně H 17 v roce 1935

Před startem větroně H 17 v roce 1935

Větroň Racek (typ H 17) a kluzák Kelč (typ Přerov) u kelečského pomníku

Větroň Racek (typ H 17) a kluzák Kelč (typ Přerov) u kelečského pomníku

Josef Švébiš s Rackem na Radhošti

Josef Švébiš s Rackem na Radhošti

Letecký den v Kelči 22.8.1937

Letecký den v Kelči 22.8.1937

Letecký den v Kelči 22.8.1937 - lety s veřejností

Letecký den v Kelči 22.8.1937 - lety s veřejností

Letecký den v Kelči 22.8.1937 - letadlo MLL Olomouc

Letecký den v Kelči 22.8.1937 - letadlo MLL Olomouc

Letecký den v Kelči 22.8.1937 - stíhačka pilota Hermanna

Letecký den v Kelči 22.8.1937 - stíhačka pilota Hermanna

Opakovací kurs na Rané u Loun na podzim r. 1945, Josef Švébiš táhne přepravní podvozek

Opakovací kurs na Rané u Loun na podzim r. 1945, Josef Švébiš táhne přepravní podvozek


Stránka